عاشقونه جدید


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

 میـدونی بن بست زنـدگی کـجـاست ؟
جــایــی کـه
نـه حـــق خــواسـتن داری
نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن

 

خدایا...
بابت آن روز
که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ...!!!
من عصبانی بودم
برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را ندارد
و مــــــــــن پا فشاری می کردم
 

 

هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد
”دلـتـنـگی”
هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست….!

 

c0c1aa03f8c0b2f2547fcdaa2098a241 عکسهای بسیار زیبای عاشقانه 2012

رزش صدايــم، مــال ســرماي هواســـت


اين پرده ي اشــکــــ روي چشــم هام هم همين طور

چيزيم نــيـســت به خــدا

من فقط، دلواپـــس تــــــوام

لباس گــــرم در چــمــدانــت گذاشتي؟



نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت11:23---23 دی 1391
زندگی کوچکتر از آن بود که مرا برنجاند و زشت تراز آن که دلم برآن بلرزد.هستی تهی تر ازآن که به دست آوردنش مرا زبون سازد و من تهیدست تر از آن که از دست دادن مرا بترساند.

f@rzin
ساعت20:52---22 دی 1391
سلام خووووووووووووووووفی.....
بی زحمت یه افتخار بده یه سر به وبم بزنو تو نظرسنجیم شرکت کن....
نظرسنجی وبم زیر چت باکسه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 دی 1391 19:39 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§